Friday, August 17, 2007

为何总是要分离?

分离,总叫人心痛。

为何上天就爱作弄人?

寻觅了很久,才找寻到的,拥有时间确是如此短暂。

很不舍得,却不得不放手。就让以后的思念牵系着,希望那条思念的线不会出现断点。

When you're gone
The pieces of my heart are missing you

When you're gone
The face I came to know is missing too

When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day

And make it OK
I miss you

(When You're Gone - Avril Lavigne)

其实,内心想听到的是。。。其实不想走。。。

其实不想走
其实我想留
留下来陪你每个春夏秋冬
你要相信我
再不用多久
我要你和我今生一起度过

只能感叹这世界就是没有完美,我追求完美,却不曾遇到。

希望自己不会被遗忘。

2 comments:

ck AE76 said...

Every beginning has and end.
Every end, will lead to a new beginning.

boonteong said...

thanks...dude.

yeah...we should accept ppl leaving because that's the new beginning for him/her...